Nieuws over dieet, gezondheid en voeding

Dieet Nieuws

Nieuws en artikelen over dieet, gezondheid en voeding


Opa en Oma dikmakers

18 February 2010 · Geen reacties

Britse Opa en Oma maken kleinkinderen dik.

Uit onderzoek door de University of London komt naar voren dat kleinkinderen die door hun grootouders worden opgevoed 34% meer kans hebben op obesitas. Bij deeltijd oppaswerk is het risico op dikke kinderen 15%.

Volgens de onderzoekers komt die vooral doordat grootouders de kinderen graag verwennen met snoep en koek. Ook kinderen die door vrienden of kennissen worden opgevoed lopen extra risico maar minder.

Stem of voeg toe aanUitleg over het gebruik van deze icons :  Plaatsen/stemmen op NUjij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op Digg Toevoegen aan Symbaloo Stumble it! Voeg dit artikel toe aan Del.icio.us Voeg toe aan je Google bladwijzers Abonneer je op de RSS-feed van deze site

Tags: Gezondheid