Dit jaar een gezond kerstpakket?

Daarom introduceert de Nederlandse Hartstichting, samen met bureau De fitboxHolland Fit, dit jaar de Fitbox. Dit pakket moet een alternatief vormen voor de traditionele met calorieen overladen kerstdoos. De helft van de opbrengst is bovendien voor de Hartstichting.

Vier van de tien bedrijven investeert in bewegingsstimulering van haar medewerkers, aldus onderzoek van initiatiefnemer Holland Fit. Het verbeteren van de gezondheid en fitheid (48%) en het verbeteren van de werksfeer (36%) zijn hierbij de belangrijkste argumenten. ‘Van de HR managers in Nederland wil 80% investeren in gezonde en betrokken medewerkers’, verklaart Jeroen Soeterbroek, commercieel directeur van Holland Fit. ‘Veel mensen willen zich bovendien een gezonde levensstijl aanmeten. Voldoende beweging en gezonde voeding spelen daarin een centrale rol. Onze samenwerking met een sterke partner als de Nederlandse Hartstichting geeft werkgevers de mogelijkheid een positieve boodschap over te brengen met een leuk cadeau.’

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Andere bezoekers zochten op:

  • gezond kerstpakket

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten