Lingeriemodellen op digitaal dieet

 Bij de Reclame Code Commissie zijn klachten binnengekomen over de opzichtige billboards van het lingeriemerk Sapph. De modellen, toch al behoorlijke slank, worden via Photoshop op een digitaal dieet zet voordat de foto’s naar de uitgever gaan. Het ondergoed dat de modellen aanprijzen, moet er nóg aantrekkelijker door worden.

Rob Heilbron van lingeriemerk Sapph vindt alle commotie zwaar overdreven: “Het slaat nergens op om te roepen dat wij vrouwen met fotoshoppen verminken. Wij maken vrouwen met die technieken alleen maar mooier net als vrouwen dat zelf doen met make-up. Wij doen er juist alles aan om een niet té realistisch beeld te creëren om een soort van humor toe te passen, terwijl andere lingeriemerken juist realistische fotografie toepassen. Het is zeker niet onze bedoeling mensen te kwetsen of te beledigen…”

Lees meer >

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten